Selebriti Terkenal Buat Kecoh di Promosi Jakel Barulah Raya



Pening memikirkan fashion apa yang nak digayakan pada Aidilfitri 2018 ni?? Kusut memikirkan bajet keperluan?? Atau tertekan bila terbayangkan jalan raya yang penuh sesak?? Semua itu boleh selesai hanya dengan membeli belah di gedung pakaian dan fashion yang memang terkenal di negara ini dengan lambakan jenis fabrik yang berkualiti atau kemeriahan pakaian-pakaian ready made yang semestinya awesome iaitu Jakel syurga pakaian dan kelengkapan rumah.


Baru-baru ini Jakel mengadakan promosi Jakel Barulah Raya di cawangan-cawangan terpilih. Ianya bertujuan memperomosikan koleksi pakaian raya yang menampilkan duta-duta jakel yang terdiri dari artis-artis tanahair. Destinasi kedua Jakel Barulah Raya adalah di Jakel Shah Alam. Majlis berkonsepkan sembang santai itu menampilkan selebriti Duta Jakel iaitu Nabil Ahmad, Awal Ashaari, Scha Al Yahya & Lara Alana (Schawalara) serta Hanis Zalikha, Hairul Azreen & Yusuf Isjkandar dan tidak dilupakan Harith Iskander dan pastinya Upin dan Ipin.

Berkonsepkan "one stop centre" Jakel mahukan semua pelanggannya mudah mendapatkan koleksi pakaian berjenama pelbagai selebriti dibawah satu bumbung. Ini merupaka slah satu konsep berbelanja di Jakel yang ingin para pelanggan merasai sense of belonging ketika berbelanja bersama Jakel. 

Jakel Barulah Raya


Selain bertemu peminat dan pelanggan, Jakel mengadaan sesi lelongan koleksi baju raya oleh selebriti. Jakel menawarkan harga runtuh sehingga tidak masuk akal. Malah menghangatkan lagi suasana apabila Jakel memberikan 1000 pasang baju secara percuma kepada pelanggan yang bertuah.

Pakaian Wanita

Di Jakel, kami mempunyai pelbagai jenis pakaian siap yang direka untuk wanita mempamerkan dan memuji kecantikan mereka dengan rasa yang hebat. Untuk memastikan kualiti dan keselesaan, kami hanya menggunakan fabrik yang paling premium dan reka bentuk yang canggih untuk menghasilkan sepasang pakaian setiap wanita akan suka! Kami mempunyai pelbagai pilihan Baju Kurung, Jubah, Kaftan dan banyak lagi. 

Pakaian tradisional simbolik di Malaysia yang sangat penting dalam industri fesyen. Kebanyakan wanita Melayu di Malaysia hari ini masih lebih suka berpakaian Baju Kurung setiap hari untuk majlis-majlis rasmi, acara-acara penting dan pakaian kasual harian. Oleh itu, Jakel hanya mengutip pakaian premium yang dibuat dalam kain yang selesa dan direka bentuk dengan corak bunga yang indah.

Koleksi Baju Kurung Ayda Jebat mempunyai lebih daripada 20 jenis reka bentuk dicetak cantik. Manik yang diperinci dijahit pada pakaian yang disesuaikan dengan rasa wanita muda feminin. Warna pastel digunakan pada Baju Kurung untuk menyerlahkan keanggunan pemakai.

"Jika anda ingin menjadi seperti saya, jangan lupa dapatkan koleksi Baju Kurung saya di semua cawangan Jakel di seluruh Malaysia hari ini!" Ayda Jebat
Koleksi Baju Kurung Scha Alyahya mengoleskan kesan ajaib pada setiap wanita yang memakainya. Lebih daripada 30 jenis reka bentuk yang terdapat dalam pelbagai warna dan corak. Baju Kurung dihiasi dengan manik-manik dan perincian halus pada lengan, leher dan dada. Reka bentuk bercetak untuk meningkatkan ciri-ciri pemakai. Koleksi Baju Kurung yang menakjubkan ini dibuat untuk memenuhi keperluan seperti malam makan malam dan tempat kerja.

"Koleksi saya mempunyai pelbagai reka bentuk dan warna untuk memenuhi setiap acara dan acara. Bahan-bahan yang selesa memastikan kepuasan setiap kali anda memakainya. Almari pakaian anda pasti memerlukan sepasang Baju Kurung dari koleksi saya! "Scha Alyahya
Koleksi Anis Zalika. Jakel mengekalkan kensep elegan, versetaile dan classy menjadikan koleksi gabungan ini memiliki keistimewaan tersendiri. Setiap koleksi rekaan mempunyai pilihan warna yang berbeza. Penggunaan fabrik sangat selesa dan setiap design dijahit kemas. Dilengkapi butiran beads menambahkan lagi ciri-ciri ekskulif. Keluaran ini juga memyediakan koleksi dengan harga berpatutan dan boleh dibeli di semua cawangan Jakel.


Pakaian Lelaki

Mengikuti gaya tradisional, menyuntik rasa moden. Berwarna dengan nada yang bersemangat dan menyegarkan. Ini adalah satu premium Baju Melayu yang boleh anda harapkan dari Jakel. Gaya yang terjangkau datang dengan harga murah yang menyenangkan memberikan anda tiada sebab untuk menolak.

Baju Melayu Nabil Ahmad Collection adalah satu siri karya yang dibuat lebih gaya. Pemotongan itu sesuai dengan saiz badan. Oleh itu, ia adalah pilihan yang popular untuk kanak-kanak dan hipsters. Terdapat pelbagai warna untuk dipilih seperti Red, Blue, Green, Pink dan banyak lagi. Setiap pembelian datang dengan butang Baju Melayu percuma dan Sampin. 

"Dapatkan Baju Melayu Nabil Ahmad Collection di semua cawangan Jakel di seluruh Malaysia. Pakaian itu diperbuat daripada berkualiti tinggi, ditawarkan pada harga yang berpatutan bersama Sampin. Jadi, apa yang anda tunggu? "Nabil Ahmad
Aaron Aziz Collection membolehkan setiap lelaki untuk mempamerkan sikap bijak dan cerdas tanpa berusaha keras. Ia mempunyai pemotongan longgar tradisional. Ia selesa dipakai untuk sebarang majlis. Selain itu, ia juga direka untuk memenuhi keperluan pengguna dari setiap peringkat umur. Terdapat pelbagai pilihan warna yang bersemangat seperti Chili Red, Emerald Green, Royal Blue, Light Yellow dan banyak lagi. Setiap pembelian datang dengan butang Baju Melayu percuma dan Sampin. 
"Kualiti Baju Melayu cukup memuaskan. Ia datang dengan pelbagai reka bentuk dan warna-warna cerah. Ia juga ditawarkan pada harga yang berpatutan, tidak ada yang boleh menahannya! "Aaron Aziz
Koleksi Baju Melayu Awal Ashaari mempunyai reka bentuk yang tersendiri yang dilengkapi dengan kotak poket. Pemotongan koleksi itu agak sesuai dengan ukuran badan. Oleh itu, ia menarik kepada anak-anak muda dan hipsters yang mencari gaya. Terdapat banyak warna yang tersedia seperti Red, Blue, Green, Pink dan banyak lagi. Setiap pembelian datang dengan butang Baju Melayu percuma, Sampin dan "Pocket Square".
"Rekabentuk Baju Melayu saya sepadan dengan reka bentuk tradisional dengan leher tinggi, persegi poket dan pemotongan yang selesa. Saya tidak bimbang tentang kualiti kain kerana Jakel adalah jenama yang mantap dengan kepercayaan yang tinggi. "Awal Ashaari
Baju Kanak-Kanak 

Memberi pendedahan awal kepada anak-anak bagi mengenakan kostum tradisional dari sejak muda akan membantu mereka untuk menghargai budaya hingga dewasa. Oleh itu, Jakel mempunyai satu siri koleksi yang khusus untuk sikecil! Pemilihan kain yang berkualiti untuk melindungi kulit lembut mereka. Juga, untuk memastikan pemotongan itu selesa untuk personaliti aktif mereka.

Versi junior Baju Kurung berwarna dalam warna-warna cerah untuk menyesuaikan personaliti ceria dan gembira anak-anak. Berdandan dengan gaya yang sama seperti ibu bapa kanak-kanak akan menjadikan keluarga kelihatan harmoni dari sebelumnya!

Bukankah Lara kelihatan comel dalam Baju Kurung yang berwarna-warni? Sigadis kecil juga mampu secantik Lara Alana dengan Lara Alana Collection untuk imej yang comel! Sesuai untuk busana pakaian untuk makan malam keluarga, majlis rasmi atau prestasi sekolah. Upin Ipin adalah watak yang sangat popular di kalangan kanak-kanak di Malaysia. Oleh itu, Jakel menggunakan Upin Ipin sebagai tema utama untuk mereka bentuk koleksi ini yang dikhususkan untuk hero-hero kecil. Disesuaikan dengan fabrik premium dan berwarna dengan warna-warna yang cerah.



Kekeluargaan

Menariknya lebaran ini, Jakel tampil mengeluarkan koleksi raya bercirikan kekeluargaan dimana ianya direka dengan design dan warna sedondon. Mewujudkan lagi suasana riang di hari raya bersama keluarga tersayang, Jakel menghasilkan rekaan dengan mengeluarkan produk bercirikan warna-warna ceria dan digayakan untuk satu keluarga.

Koleksi Hanis Zalkha, Hairul Azreen & Yusuf Iskandar

Koleksi Awal Ashaari, Scha Al Yahya & Lara Alana (Schawalara)

Untuk melihat koleksi penuh jenama selebriti kesayangan atau mengikuti perkembagan dan promosi terkini Jakel, layari media sosial rasmi Jakel seperti di bawah. #Ingatrayaingatjakel # Jakelbarulahraya





Post a Comment

0 Comments